رسیدگی به شکایات ارباب رجوع
مسئول رسیدگی به شکایات : سرکار خانم زهرا رمضانی
شماره تماس: 07154526920
مراجعین گرامی شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمائید.
مراجعه حضوری : مراجعه به دفتررسیدگی به شکایات (زهرا رمضانی) در ساعات اداری .
مکاتبه ای : شما میتوانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در مراکز ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات مربوطه بیندازید.
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد.