27 مهر 1403

  • 1402/02/11
  • - تعداد بازدید: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین به مناسبت جهانی روز کارگر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، در متن پیام مهندس«خیراله چمن» آمده است:روز کارگر روز سپاس از عزیزانی است که با کمترین بهره گیری،بیشترین خدمات و سودمندی را تقدیم جامعه می کنند. مسئولیت سنگین تحقق آرمان‌های کشور در عرصه‌های مختلف بر دوش کارگران پرتلاش و سرافرازی است که برای ساختن ایرانی آباد و شکوه‌مند، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

مجموعه بزرگ شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، نیز افتخار همکاری با تعداد زیادی از این تلاشگران را دارد و قدردان زحمات شبانه روزیشان است بی شک خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف درعرصه سلامت کامل کننده زنجیره ارایه خدمات در حوزه های بهداشت و درمان می باشد و بدون تلاش و همراهی آنان تحقق ماموریت و رسالت ارتقای سلامت جامعه امکان پذیر نخواهد بود.

این همراهی در دوران مدیریت و مقابله با بیماری کرونا به خوبی مشهود و نقش بی بدیل این عزیزان در این مبارزه بسیار سخت، انکارناپذیر بوده و در کنار سایر مدافعان سلامت بسیار با ارزش و مهم است. کوشش های این همکاران گرامی ام را در همه واحدهای ستادی و محیطی شبکه بهداشت ارج نهاده و امیدوارم با یاری خدا، حمایت های دانشگاه و احساس مسوولیت این عزیزان، بتوانیم شاهد روزهای بهتر و تعالی کارگران باشیم.

اینجانب در سالروز بزرگداشت کار و کارگر، این روز را به کارگران خدوم و تلاشگران دلسوز شبکه بهداشت و درمان تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از زحمات مجدانه آنها در راستای پیشرفت شبکه بهداشت و خدمت رسانی به جامعه بخصوص در دوره ابتلاء به ویروس منحوس کرونا، سلامتی و توفیق روز افزون شما عزیزان را از خداوند منان آرزومندم.

مهندس خیراله چمن

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

 
  • گروه خبری : اخبار,پیام سلامت,اخبار واحدها
  • کد خبری : 77686
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید