27 مهر 1403

  • 1401/11/30
  • - تعداد بازدید: 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

دیدار سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار کردند.

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه با حضور در محل ناحیه مقاومت بسیج با فرمانده سپاه شهرستان دیدار کردند.

سرپرست جدید شبکه، مهندس «خیراله چمن» از حضور مجاهدانه و تلاش‌های خستگی ناپذیر پاسداران، بسیجیان و گروه جهادی در عرصه مقابل با شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد. و گفت این تلاش‌های شما سبز پوشان سپاه اسلام و بسیجیان اجری بزرگ در نزد پروردگار خواهد داشت.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان ضمن عرض تبریک انتصاب مهندس خیراله چمن به سرپرستی شبکه بهداشت، اظهار نمود: مجموعه سپاه و بسیج همانند زمان جنگ و این بار در میدان تامین سلامت مردم تمام تلاش خود را از نظر تجهیزات مورد نیاز و نیروی انسانی دوشادوش شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا بکار بسته و کارکنان شبکه بهداشت و درمان هم در بعد وظیفه انسانی و هم بر حسب وظیفه قانونی با تمام قوا در راستای تامین و ارتقاء سلامت مردم بکار بستند که مردم فهیم نیز شاهد ایثارگریهای فرزندان خود در عرصه سلامت بودند.

سرهنگ «محمد رسول رضایی» با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره دغدغه خدمت به مردم را دارند، گفت: از این‌رو سپاه تصمیم گرفت که در این شهرستان درمانگاه احداث کند و در اینده درمانگاه سپاه در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

پایان خبر

 
  • گروه خبری : اخبار,پیام سلامت,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74565
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید