27 مهر 1403

  • 1402/01/09
  • - تعداد بازدید: 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

تداوم خدمت‌رسانی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان قیروکارزین در روزهای پایانی نوروز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین از تداوم ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در روزهای پایانی تعطیلات نوروز 1402 خبر داد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین از تداوم ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در روزهای پایانی تعطیلات نوروز 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، سرپرست شبکه بر آمادگی و خدمت‌رسانی در روزهای پایانی نوروز 1402 تاکید کرد و گفت: مراکز بهداشتی درمانی با تمام توان در روزهای پایانی نوروز آماده خدمت به مردم و مسافران نوروزی است.

مهندس«خیراله چمن» با بیان اینکه مراکز بهداشتی درمانی با تمام توان در روزهای پایانی ایام نورز 1402 در خدمت مردم و مسافران نوروزی است، ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت افزر، کارزین، مبارک آباد و هنگام مانند روزهای عادی فعالیت داشته و هموطنان مناطق: زاخرویه به مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی افزر و مناطق امام شهر، ده به، علی اباد به مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی کارزین مراجعه نمایند.

خیراله چمن ادامه داد: باتوجه به شروع تعطیلات و نزدیک شدن به روز طبیعت پیشبینی میشود بار مراجعه به بیمارستان امام محمدباقر(ع) افزایش یابد براساس همین پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های لازم، خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت یاد شده، با حضور پزشکان و کارکنان در ایام نوروز ارایه میشود تا بار مراجعه بیماران به بیمارستان کاهش یابد. لذا از همشهریان درخواست میشود در جهت کاهش اتلاف وقت و جلوگیری از ازدحام جمعیت به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه نمایند.

پایان خبر

 
  • گروه خبری : اخبار,پیام سلامت,اخبار واحدها
  • کد خبری : 76243
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید