27 مهر 1403

  • 1402/01/20
  • - تعداد بازدید: 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

برگزاری کمیته هماهنگی راه اندازی طرح نفس در شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

کمیته هماهنگی راه اندازی طرح نفس در شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین برگزار شد.

کمیته هماهنگی راه اندازی طرح نفس در شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، باتوجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نشستی در زمینه طرح نفس (پیشگیر از سقط های نامتعارف و غیر قانونی) در اتاق سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین با هماهنگی واحد بهداشت خانواده برگزار شد.

سرپرست شبکه در رابطه با مراحل اجرایی تاسیس مرکز نفس شیوه نامه مدیریتی و اهداف آن در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و کاهش سقط توضیحاتی ارایه داد.

مهندس«خیراله چمن» گفت: افراد متقاضی سقط های غیرقانونی، از سوی ارائه دهندگان خدمت در کلیه سطوح مراقبتی شناسایی و توسط واحد سلامت خانواده، به رابط طرح نفس در شهرستان ارجاع و اطلاع رسانی می گردد.

مسوول واحد بهداشت خانواده و جمعیت شبکه نیز از همکاری واحد روابط عمومی در راستای ارسال پوستر با مفاهیم پیشگیری از سقط در فضای مجازی خبر داد و گفت: پوستر اطلاع رسانی این طرح به داروخانه ها، عطاری ها، مراکز دولتی و خصوصی ارسال گردد.

«زهرا انصاری» همچنین افزود: علاوه بر طرح «ایران جوان بمان» که برای بهداشت و درمان آماده‌شده، طرح آماده اجرا به نام «نفس» نیز در دستور کار بسیج جامعه پزشکی بود‌ه که در تلاش است تا با همکاری شبکه های بهداشت،از سقط‌های غیرمتعارف پیشگیری شود.

پایان خبر

 
  • گروه خبری : اخبار,پیام سلامت,اخبار واحدها
  • کد خبری : 76593
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید