27 مهر 1403

  • 1401/11/26
  • - تعداد بازدید: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

برگزاری هفدهمین کمیته قرارگاه جوانی جمعیت و اولین کمیته رسانه

هفدهمین کمیته قرارگاه جوانی جمعیت و اولین کمیته رسانه شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین برگزار شد.

هفدهمین کمیته قرارگاه جوانی جمعیت و اولین کمیته رسانه شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، هفدهمین کمیته قرارگاه جوانی جمعیت و اولین کمیته رسانه با هماهنگی واحد سلامت خانواده و جمعیت و روابط عمومی با حضور سرپرست شبکه و کارشناسان مربوطه در دفتر معاون بهداشتی شبکه بهداشت برگزار شد.

در ابتدا سرپرست شبکه مهندس "خیراله چمن" با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی در جامعه و اهمیت مخاطبین از تولیدات رسانه ای خاطرنشان کرد: در تولید محتوا باید نیاز و رضایت مخاطب، مد نظر قرار گیرد و ضمن اینکه دارای اثر گذاری باشد، بتواند اهداف شبکه دردستیابی به برنامه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تامین کند.

مدیر روابط عمومی شبکه "افسانه پاژخ" در خصوص انتشار محتوی های علمی و تبلیغاتی در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نسبت به خطرات نرخ منفی رشد جمعیت و سالمند شدن جمعیت تاکید کرد.

مسوول واحد بهداشت خانواده و جمعیت شبکه "زهرا انصاری" گفت: با توجه به پیش رو بودن هفته جوان و روز شمار این هفته با موضوع جوانی جمعیت،برنامه ریزی جهت اجرای هرچه بهتر هفته و در راستای طرح جوانی جمعیت ونیز با هدف محرومیت زدایی منطقه هنگام و حمایت همه جانبه از مادران باردار ساکن هنگام،تهیه دو سونیکید برای خانه بهداشت های هنگام و ابوعسکر در دستور کار سریع قرار گیرد./ا.پاژخ

پایان خبر

 
  • گروه خبری : اخبار,پیام سلامت,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74471
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید