27 مهر 1403

  • 1402/01/06
  • - تعداد بازدید: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

برگزاری نوزدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت و دومین کمیته رسانه شبکه بهداشت قیروکارزین

نوزدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت و دومین کمیته رسانه شبکه بهداشت قیروکارزین برگزار شد.

نوزدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت و دومین کمیته رسانه شبکه بهداشت قیروکارزین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، نوزدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت و دومین کمیته رسانه با حضور سرپرست شبکه، مسوول بهداشت خانواده و جمعیت، مدیر روابط عمومی و جمعی از کارکنان ستادی با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اتاق ریاست شبکه برگزار شد.

سرپرست شبکه در این نشست، ضمن تاکید بر پیگیری مصوبات جلسات قرارگاه جوانی جمعیت و کمیته های تخصصی، تلاش و تعامل همه جانبه اعضاء و کمیته های تخصصی در جهت اجرای مفاد قانون را الزامی دانست.

مهندس "خیراله چمن" در این نشست تلاش برای حفظ پویایی و جوانی جمعیت را از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این قرارگاه دانست و افزود: عزم جدی و تلاش برای ترویج ازدواج جوانان و فرزندآوری از مهم ترین اهداف برنامه جوانی جمعیت است.

 

مسوول واحد سلامت خانواده و جمعیت شبکه "زهرا انصاری" خلاصه مذاکرات و مصوبات کمیته قبل را مطرح کرد که از مهمترین آن پیگیری اجرای طرح نفس در شهرستان و پیگیری هدیه به کارکنانی که در سال های 1400 و 1401 صاحب فرزند شده اند بود.

مدیر روابط عمومی شبکه نیز جوانی جمعیت را از موضوعات مهم و اساسی کشور عنوان کرد و افزود: در کمیته رسانه‌ای قرارگاه جوانی جمعیت باید خطرات ازدواج دیرهنگام و تعلل در فرزندآوری گوشزد شود و جمعیت هدف به صورت دلیل‌مند در این خصوص قانع شود.

"افسانه پاژخ" بر اهمیت کمیته رسانه‌ای در قرارگاه جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: فرهنگ‌سازی یکی از وظایف اصلی این کمیته است و علی‌رغم اینکه خروجی کار فرهنگی، سریع و ملموس نیست، نباید نسبت به حصول نتیجه، مأیوس و ناامید بود.

پایان خبر

 
  • گروه خبری : اخبار,پیام سلامت,اخبار واحدها
  • کد خبری : 76141
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید