27 مهر 1403

  • 1401/12/07
  • - تعداد بازدید: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

برگزاری مانور دورمیزی زلزله در شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

مانور دورمیزی زلزله در شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین برگزار شد.

مانور دورمیزی زلزله در شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، مانور دور میزی زلزله یکشنبه 7 بهمن 1401 با حضور سرپرست شبکه و اعضای چارت فرماندهی حادثه شهرستان (ICS) در دفتر ریاست شبکه برگزار شد.

در این مانور سرپرست شبکه، مهندس "خیراله چمن" با بیان این مطلب که مانور دورمیزی تمرینی برای شبیه سازی بحران ها، پیشنهاد و به چالش کشیدن برنامه های عملیاتی برای مقابله با آن است، گفت: به دلیل اهمیت انجام مانور در فاز آمادگی و پیش از بحران، مطابق سناریوی طراحی و تدوین شده توسط واحد مدیریت خطر، حوادث و بلایا ، این مانور با هدف آشناسازی کارکنان با شرح وظایف محوله و همچنین تمرین برنامه نویسی در کمترین زمان، تمرین و ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی،شناسایی نقاط قوت اعضای چارت بحران و ارزیابی توانایی و استخراج مشکلات و موانع موجود برگزار شد.

 

مسوول واحد مدیریت خطر حوادث و بلایای مرکز بهداشت مهندس "علی نعمتی" ضمن بررسی چارت فرماندهی حادثه، شرح وظایف واحدهای مختلف، آمادگی تمرین و مانور از کارکردهای برنامه ملی پاسخ سلامت شهرستان را یادآوری کرد. در پایان اعضای ICS مرکز بهداشت براساس سناریوی فرضی تدوین شده کارکردهای واحد خویش را ارائه نمودند.

پایان خبر

 
  • گروه خبری : اخبار,پیام سلامت,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74881
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید