27 مهر 1403

  • 1402/02/20
  • - تعداد بازدید: 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

برگزاری بیست و یکمین کمیته جوانی جمعیت و سومین کمیته رسانه شبکه قیروکارزین

بیست و یکمین کمیته جوانی جمعیت و سومین کمیته رسانه شبکه قیروکارزین با هدف همکاری ادارات در جهت افزایش جمعیت برگزار گردید.

بیست و یکمین کمیته جوانی جمعیت و سومین کمیته رسانه شبکه قیروکارزین با هدف همکاری ادارات در جهت افزایش جمعیت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، این کمیته با حضور سرپرست ، مسئول واحد بهداشت خانواده و جمعیت، مدیر روابط عمومی با جمعی از مسئولین واحد های مربوطه در دفتر ریاست شبکه برگزار شد.

دراین نشست سرپرست شبکه عنوان نمود: همکاری و هماهنگی موثر با واحد های ذی ربط در موضوع سلامت خانواده و جوانی جمعیت در شبکه با هدف زمینه‌سازی در جهت افزایش هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها مستقر درسطح شهرستان در موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وتقویت عملکرد واحدهای ستادی ، محیطی این شبکه در موضوع جمعیت و زمینه‌سازی تحقق و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و رفع موانع آن در سطح شهرستان تاکید نمود.

مهندس خیراله چمن با بیان چالش که جامعه سالمندی با آن مواجه است گفت: در چنین جامعه ای شاخص های توسعه ای و رشد اقتصادی سرعتش کند یا متوقف می شود و جمعیت شاداب نخواهد بود. بنابراین جامعه ایران نیاز دارد که از این مرحله عبور کند تا به چاله جمعیتی نرسد.

در ادامه کارشناس مسوول واحد بهداشت خانواده(زهرا انصاری) در رابطه با اهمیت ، برنامه ریزی هفته جوانی جمعیت و وظایف هر واحد جهت بهتر اجرا شدن برنامه های این هفته توضیحاتی ارائه نمود.

مدیر روابط عمومی شبکه (افسانه پاژخ) نیز در این جلسه بر لزوم اطلاع‌رسانی موثر در موضوع جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: خطر سالمندی جمعیت باید برای مردم تبیین شود و همه بدانیم که اگر مشکلات امروز را سدراه فرزندآوری قرار دهیم، فردا مشکلات بزرگتری در کمین ما خواهد بود.

پایان خبر

 
  • گروه خبری : اخبار,پیام سلامت,اخبار واحدها
  • کد خبری : 78501
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید