27 مهر 1403

  • 1402/01/29
  • - تعداد بازدید: 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

برگزاری بیستمین کمیته قرارگاه جوانی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

بیستمین کمیته قرارگاه جوانی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین برگزار شد.

بیستمین کمیته قرارگاه جوانی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، بیستمین کمیته قرارگاه جوانی جمعیت با حضور سرپرست، دبیر کمیته و جمعی از کارشناسان مربوطه در دفتر ریاست شبکه با هدف اجرای مستمر فرآیندهای مرتبط با اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.

سرپرست شبکه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ضرورت تبلیغ سیاست فرزندآوری اظهار داشت: یکی از راهکارهایی که در این راستا می‌تواند موثر واقع شود، فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه است، زیرا می‌توان با فرهنگ‌سازی مناسب در جهت رفع دغدغه های خانواده ها در جهت فرزند آوری گام برداشت.

مهندس"خیراله چمن" افزود: متاسفانه برخی از باورهای نادرست در سطح جامعه باعث شده که خانواده‌ها از فرزندآوری پرهیز نمایند و در این رابطه دغدغه‌هایی داشته باشند. لذا لازم است همه در این راستا احساس مسئولیت کنیم و با شفاف‌سازی و فرهنگ سازی و ترویج آگاهی بخشی نسبت به وجوه مثبت ازدواج و فرزندآوری، بر این باورهای ناصحیح غلبه کنیم.

 

مسوول واحد سلامت خانواده و جمعیت شبکه "زهرا انصاری" در رابطه با مصوبات کمیته قبل که شامل پیگیری طرح نفس، چالش های نوبت دهی به مادران باردار و نحوه ارجاع آنها و طراحی پوستر در زمینه سقط بود توضیحاتی ارائه کرد.

پایان خبر 
  • گروه خبری : اخبار,پیام سلامت,اخبار واحدها
  • کد خبری : 77111
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید